Ny funksjonalitet i arbeidsgiverportalen
Vi ønsker å gjøre brukeropplevelsen for våre kunder og medlemmer så enkel som mulig, og som følge av tilbakemeldinger fra våre kunder har vi gjort et par forbedringer i arbeidsgiverportalen:
- Det har blitt enklere å finne frem til hvilken premieoppgave et medlem tilhører, dersom det skulle være behov for å gjøre endringer. Dette gjøres ved å søke opp medlemmet via «søk ansatte» i portalen. Når dere deretter klikker på navnet til medlemmet kommer dere til siden for fartstidsopplysninger, hvor dere velger alternativet «Terminoversikt (med link til premieoppgaver)», dette vil føre dere direkte til premieoppgaven(e) som medlemmet er registrert i.
- Grensen på 1/2 G for refusjonsbeløpet fra NAV er fjernet i premieoppgavebildet. Dere kan nå legge inn det beløpet dere har behov for, men ikke høyere enn inntektsbeløpet i samme måned.
Vi takker for innspillene dere har gitt oss hittil og håper den nye funksjonaliteten gjør det enklere å bruke portalen, og har dere flere innspill til forbedringer, ta gjerne kontakt med oss.